• Lorem ipsum
FAQ
Meest gestelde vragen
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten kunt u terug 
vinden in uw winkelwagen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, terwijl deze volgens (PostNL) Track & Trace is afgeleverd

Als Track en Trace aangeeft dat uw pakketje is afgeleverd, maar dit nog niet is gebeurd.

Kijk dan eerst even bij de buren, of die het pakketje niet voor u in ontvangst hebben genomen

Is niet niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een artikel zoeken?

U kunt ten alle tijden gemakkelijk producten zoeken via het invulveld boven in de website.
Tevens kun u ook direct naar de zoekpagina gaan.

Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?

De levertijd is gemiddeld 1 dag. Na uw bestelling ontvangt u persoonlijk bericht van ons met de actuele levertijd.

Voor 17:00 besteld: dan sturen wij de bestelling dezelfde dag nog naar u toe.

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Nederland
Is je totaalbedrag onder de 49,90 euro? Dan betaal je 3,95- euro verzend- en verwerkingskosten. 
Is je totaalbedrag boven de 49,90- euro dan betaal je geen verzendkosten.

Belgie, Duitsland
Is je totaalbedrag onder de 100,- euro dan wordt uw bestelling per post verstuurd en zijn de verzendkosten 4,95 euro per bestelling. 
Is je totaalbedrag boven de 100,- euro dan betaal je geen verzendkosten.

Overige landen

Hier staan de standaard verzendkosten van 20,- euro voor, maar deze worden aangepast achteraf. Hierna wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort.

Waarom geen gratis verzending?
Hier is een simpel antwoord voor: (PostNL) verzenden is nu eenmaal niet gratis, ook niet voor ons.

De meeste webwinkels maken de producten iets duurder en verwerken de verzendkosten in de prijs van de artikelen.
Wij willen voor onze artikelen een eerlijke prijs berekenen, met daar overheen de verzendkosten, de kosten zoals deze ook voor ons zijn.

Hierin willen wij tegenover u dus gewoon eerlijk zijn.

Waarom kost betalen via AfterPay € 0.95 extra?

achteraf betalen loopt via het externe bureau Afterpay, dit geeft extra administratie en risico kosten.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb niks ontvangen. Hoe komt dat?

Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling. Neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

U kunt ten alle tijden uw bestelling annuleren. Stuur ons in dit geval een e-mail met daarin uw order nummer
en de reden van uw annulering.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

Overboeking
U kunt bij ons vooraf betalen (overboeking). U ontvangt dan van ons een e-mail wanneer de producten klaar liggen.

iDeal
U kunt bij ons betalen via iDeal. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

MIsterCash/ Bankcontact:
U kunt vanuit België gemakkelijk en vertrouwd betalen met MisterCash / Bankcontact. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

AfterPay
Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay. AfterPay voert voor sliponline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij sliponline.nl betalen met een digitale acceptgiro of eenmalige machtiging tot een bedrag van € 250,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

MasterCard/ Creditcard :  
U kunt ook heel gemakkelijk met uw Mastercard / creditcard betalen, ook vanuit het buitenland

Kan ik producten retourneren?

Is je bestelling niet naar de zin? Dan kun je jouw bestelling retourneren met het bijgeleverde PostNL label, de kosten hiervoor zijn gratis en bij Belgische klanten: €4,95 BE (de kosten hiervan worden achteraf verrekend). Wil je een bestelling ruilen? Dan kun je deze bestelling retourneren en je nieuwe bestelling via de webshop plaatsen. Je pakketje kun je via een PostNL punt retourneren, bewaar je retourbewijs dan goed. Een PostNL punt kun je zoeken via: https://www.postnl.nl/campagnes/pakketpunten/

Zodat wij weten van wie de retournering is, kun je jouw pakbon mee retour sturen en hierop vermelden wat er geretourneerd wordt en waarom :)

Wanneer je hulp nodig hebt, neem dan even contact op via de chat, telefoon of mail.

Als de volledige bestelling geretourneerd wordt, wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten die je hebt betaald bij het heen sturen binnen een paar dagen teruggestort.

Heb je een verkeerd of fout product ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Je kunt het product dan gratis retourneren.

Voor meer informatie kun je contact met  ons opnemen.

Kan ik een factuur ontvangen?

Na uw bestelling ontvang u automatisch per e-mail uw factuur.

Wasvoorschriften voor al onze producten

Wij hebben hier een speciaal blog bericht over geschreven.

Lees het hier door op de link te klikken: https://www.sliponline.nl/blog/Hoe-moet-je-ondergoed-nachtkleding-en-zakdoeken-wassen

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden